Lista teleadresowa Urzędu Miasta Tarnobrzega
BIURO AUDYTU WEWNĘTRZNEGO I ANALIZ
WYDZIAŁ ORGANIZACJI I PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ
BIURO KADR I POLITYKI ZATRUDNIENIA
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
WYDZIAŁ EDUKACJI, ZDROWIA, SPORTU I KULTURY
BIURO PROMOCJI MIASTA I WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI
WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ŚRODOWISKA
WYDZIAŁ GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI
WYDZIAŁ URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA
WYDZIAŁ TECHNICZNO–INWESTYCYJNY I DROGOWNICTWA
WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA I FUNDUSZY POMOCOWYCH
ul. Kościuszki 32 |
||
p.202 |
|
Dariusz Bożek- Prezydent Miasta Tarnobrzega |
tel. 15 81 81 570 |
Mirosław Pluta- Zastępca Prezydenta Miasta Tarnobrzega |
|
p.206 |
te. 15 81 81 518 |
Urszula Rzeszut - Skarbnik Miasta |
p.208 |
tel. 15 81 81 518 |
Jolanta Majchrzak - Sekretarz Miasta |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
Sektor A Sala 1 |
tel/fax: |
Monika Ruszowska - Kierownik Biura Obsługi Interesantów |
15 81 81 242 |
||
Sektor A Sala 1 St. 1 |
15 81 81 275 |
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa |
Sektor A Sala 1 St. 2 |
15 81 81 276 |
Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej |
Sektor A Sala 1 St. 3 |
15 81 81 277 |
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami - Ewidencja gruntów i budynków |
Sektor A Sala 1 St. 4 |
15 81 81 278 |
Gospodarka nieruchomościami |
Sektor A Sala 1 St. 5 |
15 81 81 279 |
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska; Wydział Edukacji, Zdrowia, Sportu i Kultury; Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych |
Sektor A Sala 1 St. 6 - 7 |
15 81 81 270 |
Wydział Podatków - Podatki i opłaty lokalne |
Sektor A Sala 2 St. 1 |
15 81 81 271 |
Wydział Komunikacji – Rejestracja pojazdów |
Sektor A Sala 2 St. 2 |
15 81 81 280 |
|
Sektor A Sala 2 St. 3 |
15 81 81 237 |
Wydział Komunikacji – Prawa jazdy |
Sektor A Sala 3 St. 2 |
15 81 81 282 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Ewidencja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych |
Sektor B Sala 1 St. 1 2 |
15 81 81 281 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Dowody osobiste |
Sektor B Sala 1 St. 3 |
15 81 81 230 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Ewidencja działalności gospodarczej |
Sektor B Sala 2 |
15 81 81 243 |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - Ewidencja Ludności |
Kasa |
15 81 81 201 |
Kasa |
Informacja Kancelaria |
15 81 81 200 |
Informacja Kancelaria |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko / prowadzone sprawy |
ul. Kościuszki 32 |
||
p. 107, 108/parter |
15 81 81 566 tel/fax: |
Sylwia Witczak - Kierownik Biura Rady Miasta |
15 81 81 587 |
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady Miasta, Komisji Rady i jednostek pomocniczych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Kościuszki 30 |
||
ul. Kościuszki 30 |
15 81 81 515 |
Marta Kamysz-Turbak - Kierownik Biura Informatyki |
15 81 81 569 |
Biuro Informatyki |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
Sektor B Sala 6 |
fax: 15 822-13-04 |
Zamówienia Publiczne |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
44 |
15 81 81 285 |
Tomasz Bobrowski - Kierownik Biura Kontroli |
43 |
15 81 81 286 |
Biuro Kontroli |
45 |
(15) 81 81 287 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Kościuszki 30 |
||
|
tel. 15 81 81 567 |
Urszula Wesolińska - Kierownik Biura Audytu Wewnetrznego i Analiz - Audytor Wewnętrzny |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
BOI |
15 81 81 516 |
Robert Kwiatkowski - Miejski Rzecznik Konsumentów |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Kościuszki 32 |
||
207/I p |
15 81 81 525 |
Robert Chrząstek - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego |
203/I p |
15 81 81 575 |
Stanowisko ds. Organizacyjnych, współpracy z Prezydentem, Radą Miasta, administracją zespoloną oraz innymi urzędami i instytucjami |
15 81 81 573 |
Stanowisko ds. zaopatrzenia, zarządu majątkiem ruchomym, ewidencji wyposażenia |
|
204/I p |
15 81 81 595 |
Stanowisko ds. bieżących napraw, konserwacji sprzętu, administrowania budynkami i lokalami biurowymi |
Stanowisko ds. transportu i obsługi teleinformatycznej |
||
15 81 81 596 |
Stanowisko ds. zaopatrzenia, zarządu majątkiem ruchomym, ewidencji wyposażenia |
|
101/parter |
15 81 81 576 |
Stanowisko ds. skarg i wniosków |
|
15 81 81 583 |
Stanowisko ds. wspólpracy z organizacjami pozarządowymi i partycypacji społecznej |
105/parter |
15 81 81 586 |
Agnieszka Kopeć - Kierownik Biura |
104/parter | 15 81 81 585 | Wieloosobowe stanowisko ds. kadrowych i polityki zatrudnienia |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko |
ul. Kościuszki 32 |
||
104/parter |
15 81 81 555 |
Aleksandra Pagacz - Naczelnik Wydział Budżetu i Finansów |
103/parter |
15 81 81 571 |
Krzysztof Walczyk - Zastępca Naczelnika Wydział Budżetu i Finansów |
104b/parter |
15 81 81 581 |
Rozliczenia w zakresie VAT, Sprawozdawczość budżetowa, Ewidencja księgowa dochodów i wydatków budżetu miasta |
104a/parter |
15 81 81 582 |
Płace |
103/parter |
15 81 81 571 |
Budżet miasta i jego zmiany |
102a/parter |
15 81 81 577 |
Obsługa rachunków bankowych, Ewidencja księgowa projektów unijnych, Ewidencja księgowa opłat geodezyjno - kartograficznych |
102/parter |
15 81 81 578 |
Ewidencja księgowa organu |
101a/parter |
15 81 81 574 |
Rozliczenia w zakresie VAT, Ewidencja księgowa opłat z tytułu użytkowania wieczystego, najmu, dzierżaw, czynszów za lokale socjalne i komunalne, zajęcia pasa drogowego |
15 81 81 579 |
Rozliczanie środków unijnych |
|
Windykacja należności cywilnoprawnych i publicznoprawnych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
16/I p |
15 81 81 267 |
Mateusz Bąk - Naczelnik Wydziału Podatków |
14/I p. | 15 81 81 261 | Wymiar i ksiegowość podatku od środków transportowych |
14/I p. |
15 81 81 232 |
Księgowość i windykacja podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych nieposiadających gospodarstw rolnych (poniżej 1 ha), rozliczanie inkasentów |
15/I p. |
15 81 81 247 |
Wymiar podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego osób fizycznych nieposiadających gospodarstw rolnych (poniżej 1 ha) |
17/I p. |
15 81 81 291 |
Księgowość i windykacja podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych posiadających gospodarstwa rolne, księgowość i windykacja podatku rolnego i leśnego osób prawnych jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej, rozliczanie inkasentów |
17/I p. |
15 81 81 248 |
Wymiar podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób posiadających gospodarstwa rolne |
16/I p. | 15 81 81 269 | Wymiar i księgowość podatku od nieruchomości osób prawnych, jednostek organizacyjnych i spółek nieposiadających osobowości prawnej |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
9/I p |
15 81 81 233 |
Piotr Kanios - Naczelnik Wydz. Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego |
23a/I p |
15 81 81 520 |
Przemysław Rawski - Zastępca Naczelnika Wydz. Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (ul. Kościuszki 30) |
23/I p |
15 81 81 244 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
15 81 81 220 |
||
12/I p |
15 81 81 234 |
Stanowisko do spraw dowodów osobistych |
11/I p |
15 81 81 292 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
Sektor A Sala 3 St. 2 |
15 81 81 282 |
Stanowisko do spraw ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
Sektor B Sala 1 St. 1 2 |
15 81 81 281 |
Stanowisko do spraw dowodów osobistych |
Sektor B Sala 1 St. 3 |
15 81 81 230 |
Stanowisko do spraw ewidencji działalności gospodarczej i wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
Sektor B Sala 2 |
15 81 81 243 |
Stanowisko do spraw ewidencji ludności |
ul. Kościuszki 30 |
||
ul. Kościuszki 30 |
15 81 81 520 |
Przemysław Rawski - Zastępca Naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego |
15 822-20-72 |
Stanowisko ds. obronnych i ochrony przeciwpożarowej |
|
15 81 81 520 |
Stanowisko ds. organizacyjnych, technicznych i zaopatrzenia |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Kościuszki 30 |
||
219/II p |
15 81 81 213 |
Tomasz Krawczuk - Naczelnik Wydz. Edukacji i Zdrowia |
214/II p |
15 81 81 214 |
Stanowisko ds. finansów placówek oświatowych |
212/II p |
15 81 81 207 |
Stanowisko ds. ochrony zdrowia |
220/II p |
15 81 81 203 |
Stanowisko ds. placówek oświatowych - szkoły podstawowe i ponadpodstawowe |
215/II p |
15 81 81 202 |
Stanowisko ds. placówek oświatowych - przedszkola, SIO, szkoły specjalne itp. |
218/II p |
15 81 81 517 |
Stanowisko ds. kultury i turystyki |
218/II p | 15 81 81 593 | Stanowisko ds. sportu |
ul. Kościuszki 32 | ||
206/I p |
15 81 81 545 |
Wojciech Lis - Kierownik Biura Promocji i Współpracy z Mediami (Rzecznik prasowy) |
100/parter |
15 81 81 588 |
Stanowisko ds. informacji, promocji i współpracy zagranicznej Miasta |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
50/III p |
15 81 81 231 |
Piotr Pawlik - Naczelnik Wydz. Gospodarki Komunalnej i Środowiska |
8/I p |
15 81 81 246 |
Jolanta Hyla - Zastępca Naczelnika Wydz. Gospodarki Komunalnej i Środowiska |
19/ I p |
15 81 81 226 |
stanowisko ds. lokalowych - wnioski lokale mieszkalne i socjalne, wspólnoty mieszkaniowe |
stanowisko ds. lokalowych - wnioski lokale socjalne, |
||
stanowisko ds. lokalowych - wnioski lokale mieszkalne, |
||
56/ III p |
15 81 81 211 |
stanowisko ds. lokalowych - lokale użytkowe, wspólnoty lokali użytkowych |
stanowisko ds. lokalowych - lokale socjalne eksmisje |
||
60/ III p |
15 81 81 263 |
stanowisko ds. komunalnych - cmentarze, pozwolenia na sprowadzenie zwłok z zagranicy |
stanowisko ds. komunalnych - czystość ulic i akcja zima |
||
10/I p |
15 81 81 225 |
stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Opłaty i deklaracje za gospodarowanie odpadami |
stanowisko ds. obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Opłaty i deklaracje za gospodarowanie odpadami |
||
21/I p |
15 81 81 223 |
|
20/ I p |
15 81 81 219 |
Stanowisko ds. Zieleni, ochrony przyrody i leśnictwa |
Stanowisko ds. Ochrony zwierząt i rolnictwa |
||
18/ I p |
15 81 81 224 |
Stanowisko ds. Ochrony środowiska, geologii i gospodarki wodnej |
Stanowisko ds. Ochrony środowiska, melioracji i rolnictwa |
||
8/ I p |
15 81 81 246 |
Stanowisko ds. Ochrony środowiska - gospodarka odpadami, hałas |
Stanowisko ds. Ochrony środowiska - ochrona powietrza, decyzje środowiskowe |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul Mickiewicza 7 |
||
26/I p |
15 81 81 238 |
Adam Napieracz - Naczelnik Wydz. Komunikacji |
25/I p |
15 81 81 239 |
Rejestracja pojazdów |
24/I p |
15 81 81 241 |
Prawa jazdy |
12a/I p |
15 81 81 209 |
Transport drogowy, stacje kontroli pojazdów i ośrodki szkolenia kierowców. |
Sektor A Sala 2 St. 1 |
15 81 81 271 |
Rejestracja pojazdów |
Sektor A Sala 2 St. 2 |
15 81 81 280 |
|
Sektor A Sala 2 St. 3 |
15 81 81 237 |
Prawa jazdy |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
40/II p |
15 81 81 240 |
Stanisław Czuchara- Naczelnik Wydz. Geodezji i Gospodarki Gruntami, Geodeta Powiatowy |
34/II p |
15 81 81 210 |
Małgorzata Jasłowska - Zastępca Naczelnika |
28/II p |
15 81 81 205 |
Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - przygotowywanie dokumentacji w ramach zgłoszonych prac geodezyjnych, udostępnianie i włączanie dokumentów do zasobu GODGiK, wystawianie dokumentów obliczenia opłat |
27/II p |
15 81 81 204 |
Stanowisko ds. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - przyjmowanie i ewidencjonowanie projektów sieci uzbrojenia terenu, przeprowadzanie narad koordynacyjnych, naliczanie opłat związanych z koordynacją usytuowania projektów sieci uzbrojenia terenu. |
Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - Zastępca Kierownika GODGiK |
||
33a/II p |
15 81 81 297 |
Stanowisko ds. map numerycznych - aktualizacja operatu ewidencyjnego w części kartograficznej |
Stanowisko ds. katastru nieruchomości - wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru cen nieruchomości, prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
||
33/II p |
15 81 81 206 |
Stanowisko ds. map numerycznych - aktualizacja operatu ewidencyjnego w części kartograficznej / Stanowisko ds. dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej |
Stanowisko ds. katastru nieruchomości - wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, prowadzenie rejestru cen nieruchomości, prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
||
37/II p |
15 81 81 235 |
Stanowisko ds. obsługi geodezyjnej - prowadzenie spraw związanych z podziałami i rozgraniczeniami nieruchomości, prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości, komunalizacja mienia Skarbu Państwa, regulacja stanów prawnych nieruchomości. |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu i Skarbu Państwa - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, dzierżawą użyczeniem, ustanowieniem trwałego zarządu nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, naliczanie i aktualizacja opłat za użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości, zwrotem wywłaszczonych nieruchomości, odszkodowań, prowadzenie spraw związanych z zezwoleniem na czasowe zajęcie nieruchomości, przeprowadzaniem ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości, zaliczanie wartości nieruchomości pozostawionych za granicą na poczet opłat za użytkowanie wieczyste lub ceny sprzedaży nieruchomości. |
||
15 81 81 221 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność powiatu i Skarbu Państwa - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, najmem, dzierżawą użyczeniem, prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i naliczaniem opłat adiacenckich, zezwolenia na czasowe zajęcia nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu dla poszczególnych właścicieli urządzeń usytuowanych na nieruchomościach. |
|
38/II p |
15 81 81 222 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości darowizny i zamiany gruntów stanowiących własność gminy, prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności, prowadzenie spraw związanych z wnoszeniem nieruchomości jako aporty do spółek, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali komunalnych, |
Stanowisko ds.. gospodarki ziemią i ochrony gruntów rolnych - prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów rolnych i leśnych z produkcji, prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą, najmem, użyczeniem gruntów stanowiących własność gminy położonych na terenie osiedli rolniczych. |
||
39/II p |
15 81 81 218 |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, dzierżawą, najmem, użyczeniem, zamianą gruntów stanowiących własność gminy. |
Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność gminy - prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego, prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów, naliczanie opłat za użytkowanie wieczyste i dzierżawy nieruchomości stanowiących własność gminy. |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
47/III p |
15 81 81 253 |
Anna Feręs-Niezgoda - Naczelnik Wydz. Urbanistyki, Architektury i Budownictwa |
48/III p |
15 81 81 254 |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę-decyzje o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego |
46/III p |
15 81 81 212 |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę - pozwolenia na budowę, zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego |
Stanowisko ds. warunków zabudowy i pozwoleń na budowę - opieka nad zabytkami , zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, dzienniki budowy |
||
49/III p |
15 81 81 255 |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego- zaświadczenia i opinie o przeznaczeniu terenów w planach zagospodarowania przestrzennego, postanowienia dot. podziałów działek , zaświadczenia o samodzielności lokali. |
Stanowisko ds. planowania przestrzennego- procedury miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunkó zagospodarowania przestrzennego, opinie dotyczące przeznaczenia terenów . |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
31/II p |
15 81 81 262 |
Barbara Trzeciak - Naczelnik Wydz. Techniczno–Inwestycyjnego i Drogownictwa |
32/II p |
15 81 81 293 |
Magdalena Walkiewicz - Z-ca Naczelnika Wydz. Techniczno–Inwestycyjnego i Drogownictwa |
30/II p |
15 81 81 259 |
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
15 81 81 251 |
||
29/II p |
15 81 81 258 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża budowlana |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża sanitarna |
||
15 81 81 289 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża elektryczna |
|
32a/II p |
15 81 81 260 |
Sprawy związane z zajęciem pasa drogowego i lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej, przejazdy ponadnormatywne, wykorzystanie dróg w sposób szczególny - imprezy |
Ewidencja dróg, zjazdy, reklamy |
||
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża drogowa, bieżące utrzymanie |
||
32/II p |
15 81 81 293 |
Inspektor nadzoru inwestorskiego branża drogowa, inżynieria ruchu |
51/III p |
15 81 81 227 |
Stanowisko ds. realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
42/III p |
15 81 81 236 |
Joanna Kozub - Naczelnik Wydz. Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych |
41/III p |
15 81 81 266 |
Stanowisko ds. rozwoju miasta i funduszy pomocowych |
53/III p |
15 81 81 265 |
Nr pok. |
Nr telefonu |
Komórka organizacyjna / stanowisko |
ul. Mickiewicza 7 |
||
Sektor B Sala 3 |
15 81 81 274 |
Krystyna Rycombel - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
Sektor B Sala 4 |
15 81 81 272 |
USC Sporządzanie Aktów urodzeń / wydawanie zaświadczeń |
Sektor B Sala 5 |
15 81 81 273 |
USC Sporządzanie Aktów (zgonów, małżeństw) / wydawanie zaświadczeń |